افزایش بازدید از طریق کوییز!

 

کوکاکولا  یا پپسی؟

این سوال، سوالی ساده اما با پرمعناست .

سوالی مانند این، توجه شما را جلب میکند. زیرا بیشتر مردم درباره نوشیدنی مورد علاقه خود سریع تصمیم میگیرند.انها به هر دو بخش وابسته هستند و بلافاصله هر دو را برای احساس یا خاطره ای که دارند، انتخاب میکنند.

این قدرت بازاریابی از طریق کوییز (Quiz Marketing)  است

این بدبینی بینندگان را از بین می برد و آن ها  را تشویق به استفاده از سایت شما می کند.  اما چگونه می توانید این آزمونها را قدرتمند کنید؟  در بازاریابی محتوا برای داشتن بازدید بیشتر و مشتاق تر شدن بازدید کنندگان ؟ بیایید نگاهی به اینکه چرا مردم این امتحانها را دوست دارند و چگونه میتوانید انها را در بازاریابی محتوا خود تقویت کنید.

  • مردم عاشق خودشان هستند

شما کدام تلفن هوشمند هستید؟ ایا یک راننده حرفه ای هستید؟

ما میخواهیم درباره اینکه چه کسی هستیم، بیشتر بدانیم. هنگامی که این تست ها بینشی از زندگی را به ما میدهد، باعث میشود حس سپاسگذاری داشته باشیم.

کریستین والن، جامعه شناس: مردم دوست دارند که سوالاتی درباره خودشان از آنها بپرسید. این باعث میشود که حس خوبی داشته باشیم.

رشد این روند تنها میتواند به عنوان یک هزاره شروع، برای شارژ بودجه ادامه پیدا کند. در یک مطالعه مشخص شد چیزی که برای هزاره بیشتر قابل توجه است، خودشان هستند.

 

  • ما دوست داریم که خودمان را با بقیه مقایسه کنیم

مردم دوست دارند که نتایج ازمون خود را با بقیه مقایسه کنند. با اینکه هرکدام از ما منحصر به فرد هستیم، ازمونها به ما اجازه میدهند تا افرادی شبیه به خودمان را پیدا کنیم و گروههایی بر اساس علاقه مندیها، ایجاد کنیم.

 

  • امکان اشتراک گذاری، نقطه شروع در رسانه های اجتماعی

مردم علاقه مندند که نتایج ازمون خود را در فیس بوک یا توییتربه اشتراک بگذارند که اولین قدم برای پربیننده شدن، است. همچنین آزمونها به عنوان یک نقطه شروع هستند. برای مثال، شما بتمن و دوستتان مرد عنکبوتی را دوست دارید، در چنین شرایطی شما پلتفرمی برای تبادل نظر پیدا کرده اید.

دکتر استیون میرز، دکترجامعه شناس: من فکر میکنم بسیاری از مردم، از اینکه دیگران چه فکری درباره انها میکنند،واقعا لذت میبرند؛ و این راهی بی خطر برای پیدا کردن، است.

 

  • ازمونها باعث میشوند حس بهتری داشته باشیم

ایا آزمون مونی را به خاطر دارید که نتایج منفی داشته؟ نه؟

در بیشتر حالات این ازمونها به شما میگویند که فوق العاده اید. چراکه بیشتر مردم ترجیح میدهند که نتایج خوبی از خودشان را به اشتراک بگذارند.

حالا میدانیم که چه چیزی به عنوان عامل محبوبیت این آزمونها نهفته است، اجازه دهید برخی از دیدگاهها در مورد توانایی های بالقوه خود را دریافت کنیم:

 

در گذشته برای ساخت یک آزمون میبایستی که با یک برنامه نویس و یک طراح گرافیک کار میکردید. اما امروزه شاهد ایجاد راههای استفاده ساده و سریع ایجادکنندگان آزمونها هستیم.

آزمونها بهترین راه برای بالا بردن بازدید سایت هستند. ان میتواند به سادگی ارائه یک پیشنهاد شخصی که مردم را به افزودن آدرس ایمیلشان تشویق میکند، باشد.

پپبسی میل دارید یا کوکا؟

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *