با تیم های مجازی در هزینه های استارتاپ صرفه جویی کنید

 

وقتی که یک فعالیت اقتصادی رو شروع میکنید، یکی از مهم ترین مسائل، مدیریت دخل و خرج میباشد که به عبارتی  چطور هزینه کنیم. استخدام کارمندان، مالیات، هزینه ها و صورت حساب های سالانه و … از جمله مسائلی هستند که میبایست به دقت مورد بررسی قرار گیرند. مطمئنا شما مایل هستید تا از اشخاص متخصص در فعالیت اقتصادی خود استفاده کنید که این مهم نیز با محدودیت های مالی گره خورده است. اما همیشه راه حل هایی وجود داره که میتونه به شما کمک کنه تا بخشی عمده ای از این هزینه ها رو کم کنید. گاهی در فعالیت های اقتصادی بعضی از نیاز ها به صورت رایگان بدست می آیند و یا اینکه به صورت کوتاه زمان، هزینه بر هستند. در این مطلب بیان می کنیم که چگونه استفاده از تیم های مجازی به کسب و کار نوپای شما کمک می کند.

با برنامه باشید تا به نوعی کارمندان مجازی داشته باشید

زمان بندی داشته باشید و مقید به زمان باشید. کارهای شما بسیار آسان خواهد بود وقتی که شما بدانید با چه کسانی میبایست صحبت کنید. میبایست قبل از انجاک هر کاری بدانید که در چه مکان هایی میتوانید بهترین راهنمایی ها را کسب کنید. اگر همین الان این کار را انجام دهید متوجه میشوید که خیلی زمان هم نمیبرد. وقتی که چیز جدیدی یاد گرفتین، به سرعت در لیستی به صورت فهرست وار یادداشت برداری کنید که چه چیزی را از کجا آموختید.

دو راه حل ساده برای با برنامه بودن و با برنامه ماندن

۱. صادقانه مهارت های خود را بررسی کنید. اینکه در چه کارهایی ماهر هستید و چه مهارت های را ندارید. با خودتان صادق باشید و ازعقاید دوستانتان استفاده کنید.

۲. یک شبکه ساده انسانی رو به وجود آورید و یان امکان را برای خود ایجاد کنید تا هر موقع که به نوع خاصی از مهارت نیاز داشتید، در کوتاه ترین زمان سراغ شخص مورد نظر بروید.

شبکه خود را سازماندهی کنید تا به بهترین منابع دسترسی داشته باشید.

گاهی با خود فکر می کنید که “اون فلانی کی بود که…؟”. برای اینکه اسم افراد را از یاد نبرید، یکی برنامه ساده ای وجود دارد به نام  EverNote، که به شما این امکان را میدهد که به راحتی یادداشت برداری کنید. این برنامه همچنین دارای قابلیت های دیگری هم میباشد که به صورت رایگان میتوانید استفاده کنید. به یاد داشته باشید که میبایست در کنار اسامی، مهارت آنها را ذکر کنید تا مشخص شود که آن فرد در زمان هایی به کار شما می آید. گاهی شما افراد بازنشسته ای را استخدام میکنید چرا که آنها مایل هستند که هر کاری انجام دهند تا به علت شرایطشان، فعال باشند. گاهی هم از افرادی همانند یک دفتر دار یا سرپرست استفاده میکنید که میتوانند بازدهی کار باقی افراد را بالا ببرند.

در مواقعی که میخواهید از شخصی راهنمایی بگیرید از پرسیدن سوالاتی که جوابشان بلی و خیر است بپرهیزید و سعی کنید سوالات را به صورت مطرح کنید تا جواب های مشخص و مفیدی بگیرید. همچنین، همیشه در فعالیت های اقتصادی، اموری بانکی و مالی بخشی از زمان کاری شما را به خود اختصاص میدهد که میبایست از زمان، انرژی و پول خود استفاده کنید تا به این امور رسیدگی شود. در این باره میبایست از زمان بهترین استفاده را ببرید. در این مواقع همان افراد مجازی، بیشترین خدمات را میتوانند به شما ارائه دهند. تلفن، موبایل، اینترنت و … از جمله کارمندان مجازی شما خواهند بود. مثلا سامانه Central Desktop، یکی از مواردی است که همانند یک شبکه اجتماعی خدمات متعددی را به صورت رایگان ارائه میدهد.

توجه داشته باشید که افراد فعال در یک شبکه انسانی چه رابطه ای با یکدیگر دارند، چرا گاهی این افراد قادر نیستند در مدت زمان طولانی با یکدیگر همکاری تنگاتنگ داشته باشند. حدالامکان در شروع یک فعالیت اقتصادی می بایست از افرادی استفاده شود که به صورت مداوم حقوق بگیر نیستند چرا که به شما این امکان را می دهد تا بتواندی با فراغ بال مدیریت مالی داشته باشید.

درباره نویسنده

"كسی كه در آفتاب زحمت كشیده، حق دارد در سایه استراحت كند."

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *