به این ۴ دلیل برند سازی شخصی می تواند همه چیز را تغییر دهد

 

به این ۴ دلیل برند سازی شخصی می تواند  همه چیز را تغییر دهد

تنها برنامه ای حساب شده برای رقابت کارافرینان در بازار امروزی کافی نیست. امروزه مشتریان پیام های تبلیغاتی زیادی را دریافت میکنند. مسئله اینجاست که ما چگونه میتوانیم بین این همه پیام تبلیغاتی راه را برای خودمان باز کرده و پیاممان را برای آنها به طور خاص بگوییم و با آنها ارتباط برقرار کنیم.

مشتریان از شیوه سنتی تبلیغات خوششان نمی آید و در نتیجه آن به شبکه های رایج و آشنای خودشان روی می اورند. که اینها شامل تجربیات خانواده، دوستان و توصیه های متخصصان است. مشتریان محصولات را تنها به خاطر نیازشان نمیخرند بلکه این که چه شرکتی و چگونه ان را ارائه  میکند در تصمیم گیری آنها تاثیر گذار است.

چه الان رییس شرکت هستید، چه تازه کار خود را در این زمینه آغاز کرده اید، سرمایه گذاری روی برند شخصیتان تنها ایده ای خوب نیست، بلکه لازمه رقابت در بازار امروزی است.

برندسازی شخصی  (Personal Branding ) فرایندی است که توسط آن، افراد و تخصص‌شان مثل برندهای تجاری علامت‌گذاری می‌شوند..

در این مقاله به ۴ دلیل اصلی برای اینکه برند شخصی شما کلید اصلی موفقیتتان است، اشاره میکنیم:

۱- اثری ماندگار به جای بگذارید

مردم اغلب به افراد دیگر اعتماد میکنند تا به شرکت ها. مهم نیست که در تبلیغاتتان به چه میزان تاثیر میگذارید. اثر اصلی که برای مدت زیاد در ذهن باقی میماند، چیزی است که از افراد دیگری که از آن استفاده کرده اند، میشنوند.

موقعیتی که در شرکت دارید، به شما فرصت این را میدهد که چشم اندازی که درباره هداف و راهکار های برندتان دارید را ارائه کنید.

به عنوان معرف شرکت، باید این ارتباط عمیق را با مشتریانتان برقرار کنید. این کار را میتوانید از طریق اشتراک گذاری ایده هایتان و مشخص کردن پیام هایی که مردم را به شرکت شما ترغیب میکند، انجام دهید.

برندسازی شخصی استیو جابز در سال های متمادی
برندسازی شخصی استیو جابز در سال های متمادی

۲- تقویت مثبت

زمانی که ایده هایتان شناخته میشوند، برندتان تبدیل به چیزی بیش از یک نیاز میشود. هنگامی که تمامی علاقه مندیهایتان کاملا با رشد شرکت همسو میشود، دوره تقویت اثر مناسب را آغاز کرده است.

۳- تاثیرگذار شوید

هنگامی که برندی قوی ایجاد میکنید، مردم بیشتری به گفته های شما توجه میکنند. و نه تنها به دنبال کننده اختصاصی محتوای ارائه شده شما خواهند شد، بلکه اکنون میتوانید از این طریق در طیف بیشتری از افراد نیز تاثیر بگذارید.

بسیاری از افرادی که اثیرگذارند، محتوایی که ارائه میکنند را در غالب بسته های مختلف مانند کتاب و یا دوره های آموزشی آنلاین ارائه میکنند. وقتی که دیگران شما را میبینند، میتوانید فرصت های جدیدی را در کنار برند اصلیتان ایجاد کنید.

۴- برندتان را به همراه داشته باشید

با اینکه میتوانید روی برند اصلی تان سرمایه گذاری کنید، چون ایجاد یک برند شخصی موجب سوددهی میشود.

درنهایت  اینکه مخاطبانی ایجاد کنید و ارزش ها و محصولات خود را با انها حفظ کنید. برند شخصی بر روی حال و آینده سرمایه شما اثر میگذارد.

EMFC title page 2

منبع نوشته : https://apple.news/AQPe8ipKZMo6Vtz-4VYJc8Q

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *