تبلیغات به عنوان سرویس

 

تبلیغات به عنوان سرویس (Advertising as a Service)

امروزه با  پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتال، نقش رسانه ها و همچنین تبلیغات رسانه ای به صورت به سزایی به چشم می آید. به تازگی تبلیغات راه خود را به اقتصاد خدمات باز کرده و وارد این بازار شده است. به نظر می رسد که روزانه برند و کسب و کارهای بسیاری پا در این عرصه می گذارند.

برای شرح این موضوع می توان گفت که پیام های تبلیغاتی به عنوان سرویس هایی برای به دست آوردن ارزش های بیشتر برای مشتریان درک می شوند و به بازار تبلیغات اضافه می گردند. به این صورت که سعی می شود تا تبلیغات رویا و افکاری که مشتریان در ذهن دارند را بخوانند و جلوه آنها باشند. در عین حال همین تبلیغات می توانند دستیار شخصی و یا دوستی برای مشتریان هم باشند.

 برندهای هوشمند، پست های عمومی مردم در شبکه های اجتماعی که تقریبا شامل نظرات و خواسته های مردم است را دنبال می کنند. در این روش نیاز و خواسته های مشتریان در خارج از رنج خدمات معمولی برای آنها قرار می گیرد و اولویت هایی بالاتر برای شرکت ها پیدا می کنند. سرویس های مربوط به متن ها نیز به صورت دوره ای تبلیغ می شوند، و گاهی اوقات سورپرایز کننده خواهد بود. که در نتیجه آن زندگی رومره مشتریان و موجب برنامه کاربردی دیگری می شود.

Advertisment As A service

مفهوم “تبلیغات به عنوان سرویس

نوعی از تبلیغات بسیار پر فایده است که شما را به عنوان مشتری مجبور به تعامل با آن محصول یا سرویس و یا خرید و استفاده از آن می کند. که در نتیجه آن اهداف بازاریابی برند (رهبری و یا نمایان کردن برند)، و یا هدایت سرویس مشتریان برای رسیدن به بهترین ها را به دست می آورد.

منبع نوشته : http://trendone.com

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *