ترکیب کردن تجارت الکترونیک و محتوا

 

ترکیب کردن  تجارت الکترونیک و محتوا

امروزه  بیشتر فروشگاه های اینترنتی از طریق  ارائه توام  محتوا و فروشگاه سعی پایگاه هایی  دارند که سبک های زندگی را ارائه می کند. ارائه محتوا درباره سبک زندگی منجر به بازگشت افراد برای خرید از سایت شما می شود.

Esty نمونه خوبی از  ادغام محتوا و تجارت است.  ، این بازارچه محلی است برای کالاهای دست ساز. این سایت هنرمندان نمونه و آموزش های کار های دستی را ارائه می کند. اما در عین حال یک فروشگاه اینترنتی است. او بینندگان را به صنایع دستی و اقلام دست ساز علاقه مند کرده  بعد آن ها را تبدیل به خریدار می کند.

Birchbox  یکی دیگر از نمونه های عالی از یک سایت تجارت الکترونیک است که محتوای با کیفیت بالایی را ایجاد می کند. Birchbox از مدل کسب و درآمد آبونمان استفاده می کند.  این سایت اشتراک جعبه های لوازم آرایشی و بهداشتی را به فروش می رساند. هر ما پنج لوازم آرایشی برتر را برای مشترکین ارسال می کند. این سایت از طریق بخش های راهنما    و ویدیوی های آموزشی مرتبط مخاطبان را جذب می کند.مثلا آموزش استفاده از وسایل آرایشی مختلف یا معرفی جدیدترین محصولات.

Birchbox

این مختصری از نحوه تعامل محتوا و تجارت الکترونیک با یکدیگر برای رسیدن به یک هدف مشابه و یکسان است.

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *