داستان سرایی پویا (Dynamic storytelling)

 

داستان سرایی پویا (Dynamic storytelling)

داستان سرایی یا قصه گویی همیشه و در هر بحثی مستقیما در قلب افراد جای می گیرد و کمپین های تبلیغاتی را خاطره انگیز و ماندگار در ذهن می کند. تنها زمانی علم داده ها و آنالیز آنها به نتیجه ای درست دست میابد که با داستان سرایی مناسب و خوبی ادغام شود و نتیجه این کار برندی می شود که هم در ذهن مخاطبان می ماند و هم بر سر زبانها می افتد.

استراتژی های دیجیتالی امروزی حتما باید بر پایه داستان سرایی پویای خلاقانه باشند تا برداشت خریداران درباره برند را شکل بدهند و در مسیری که می خواهند قرار دهند.

برای اینکه برنامه داستان سرایی درستی داشته باشیم می توان از این مراحل برای کار استفاده کرد:

۱- مخاطب: برای اینکه ارزش اصلی داستان برند خود را نمایان کنید، مطمئن شوید که همه چیز با اهمیت داستان سرایی شما درباره برندتان آغاز می شود. داده ها مخاطبانتان، ابزاری که استفاده می کنند و مکان و زمان آن را تعریف می کنند.

۲- حضور: داستان ها برای ساخت تجربه هایی بیشتر ایجاد می شوند. تبلیغات پویا و خلاقانه که برای هر یک از مخاطبان مناسب باشد و حتی بتواند مخاطبان خاص دیگری را نیز جذب کند.

۳- ماندگار در ذهن: برای اینکه داستان شما در ذهن بماد، داستان برند شما باید برای کسانی که آن را میبینند، یا به آن گوش می کنند، معتبر و طنین انداز باشد.

۴- ارتباط احساسی ماندگار: داستان سرایی یک برند را به زندگی می آورد و حسی ماندگار که برند را با مخاطبان مرتبط می کند، ایجاد می کند.

۵- ارتباط: تاثیر هر تبلیغ نه تنها برای یک نفر هدف گذاری نشده است بلکه بر فردی که به درستی انتخاب شده باشد، می تواند بیشترین پیام  را برای ارتباط برساند.

۶- تقویت: تقویت پیام برای بخش مصرف کنندگان، مدت زمان ماندگاری مشتری را تضمین می کند.

dynamic storytelling

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *