محتوای رسانه تجاری صریح:مجله CineWorld

 
خلاصه
اهداف مجله های کاغذی و محتوای آنلاین cineworld ساده است: قرار دادن cineworld نه تنها به عنوان قدرت فیلم، بلکه به عنوان زنجیره سینما که طیف گسترده ای  از فیلم ها را نشان میدهد و برای افزایش تعداد بلیط های فروخته شده.
چالش
ما با مشتریان خود مشارکت کردیم، cineworldبرای تضمین اینکه مجله ماهیانه cineworld در هر دو نسخه دیجیتال و پرینت کاغذی، از کیفیت بالایی نسبت به هر چیز رقیبی در بازارخبری برخوردار است، تهیه شده است. نشریه باید همچنین تبلیغات تعریف شده و اهداف تجاری خود را مشخص کند.
واکنش تحریریه 
ما راههای جدیدی از استفاده از تکنولوژی برای cineworld را ارائه کرده ایم و مثالی از آن آخرین نسخه ارتباطات cineworld که توسط محتوای رسانه تجاری صریح،ایجاد شده است، میباشد. اپلیکشن مجله cineworld آیپد، که برای ارتفای نسخه های دیجیتال و چاپی ایجاد شده اند و برای دانلود رایگان دردسترس هستند.
ما همچنین تهیه کننده cineworld برای محتوا با تهیه همه اطلاعات برای وبسایت آنها و ایجاد تعامل و ویدیوهای موثر و کوییز برای کانالهای رسانه های اجتماعی هستیم.
بعلاوه، ما یک چند کاناله صادقانه و پروسه چندگانه انتشار محصول که به طور مداوم هر ماه، میرسد؛ را ارائه کرده ایم.
نتایج
با به اشتراک گذاری محتوا در کانالها، cineworld توانسته است مقیاس اقتصادی تمام ارتباطات مشتریانش را به خوبی آگاهی تجاری افزوده، با مشتریان را بدست آورده است. درنتیجه افزایش فروش بلیط ها در cineworld که تبدیل به شماره یک فروش بلیط در زنجیره سینماها شد. اپلیکیشن رایگان مجله cineworld، آخرین ویرایش در کانالهای ارتباطی است  که برای بالا بردن بیشتر آگاهی تجاری و تعامل استفاده میشود و پس از عرضه آن در ماه مِی٢٠١٢، بیش از ١٧٠٠٠ بار دانلود شده است و به رتبه ۴.۵/۵ در اپ استور دست یافته است.

منبع نوشته : موسسه بازاریابی محتوا CMA

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *