محیط های برند ( Branded environment )

 

محیط های برند (Branded environment)

طی تحقیقاتی به این نتیجه رسیده ایم که کلمات غیر واقعی، تکنولوژی های دیجیتال، محیط های برند و طراحی خارجی اثر به سزایی در ذهن مخاطبان به جا می گذارد. که در نتیجه این یافته شاخه جدیدی در تبلیغات ایجاد شده که تمرکز آن روی فضای پیرامون مشتریان است.

در معماری و طراحی داخلی، Branded environment تجربه سازماندهی برند یا ویژگی های متمایز به عنوان نام ها، سمبل ها و طراحی های برند برای طراحی داخلی یا خارجی تنظیمات فیزیکی است.

این مفهوم از فضا به عنوان تجسمی فیزیکی از برند برای ایجاد یک ‘فضای برند’ استفاده می کند. این کار  توسط ‘معماری، فضای داخلی، نور گیر، گرافیک، و چشم انداز’ در فضاهایی مانند مغازه های خرده فروشی، نمایشگاه ها، غرفه های تجاری و محیط های اداری به دست می آید.

مولفه های محیط برند می توانند شامل مواد پایانی، گرافیک محیطی، وسایل موقعیت یابی، و سیستم های علامت و نشانه باشند. سازندگان محیط های برند (Branded environment) بر تاثیر ساختار و سازماندهی فضا در کمک به رساندن محصولات مشتریانشان نفوذ دارند.

این ویژگی فرصتی برای اصول طراحی ارتباط، معماری داخلی و طراحی خارجی و چگونگی اجتماع و ارتباط اینها با هم است.

اینجا به اختصار به برخی از اقداماتی که برای تاثیری ماندگار در ذهن مشتریان به آن نیاز است، اشاره می کنیم:

۱- نشان دادن ماهیت نام تجاری (برند)

۲- ایجاد فضایی لذت بخش در مسیر

۳- تحول مداوم

۴- شروع همه کارها از ابتدا

۵- تنها یک اسم نباشید

h&p-branded-environment-Rental-2

مثالی از محیط های برند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *