مطالعه موردی: کمپین بازاریابی فولکس واگن در المپیک ریو ۲۰۱۶

 

کمپین بازاریابی المپیک ریو

المپیک ریو مهمترین  رویداد ورزشی تابستان امسال است، و مکانی مساعد برای کمپین های بازاریابی شرکت های گوناگون در جای جای جهان است.

فولکس واگن، باعث افزایش حضور بازی های المپیک

اهداف: بالا بردن آگاهی از همکاری رسمی فولکس واگن با کمیته المپیک نیوزلیند در حالی که گرفتن بازاریابی انتخاب کردن قابل فهم است.

راه حل: شراکت با یک شبکه محلی محبوب برای قرعه کشی

چرا باعث ارتقای ابزار میشود: کمپین داده های مخاطبان جامعی دسترسی می یابد، این کار با گسترش VWو TVNZ  با فرصت های جدید برای بازاریابی شخصی و هدفمند است.

به عنوان یک شریک طولانی مدت از کمیته المپیک نیوزیلند، فولکس واگن شده است حمایت از نه تنها ورزشکاران کیوی، اما مردم که از آنها حمایت می شود قادر به موفقیت در ورزش است. VW با شراکت TVNZ، تلویزیون ملی نیوزلند و رسانه دیجیتال، ۶ کانال را برای ارائه و ترویج قهرمان های ورزشی در اجتماعات محلی شان آماده کرد.

برای شرکت در این مسابقه، میبایستی که در حداکثر ۵۰ کلمه، فردی را که برای جامعه ورزشی کاری انجام داده را معرفی کنند. پس از آن، قهرمان ورزشی که مشخص شد در قرعه کشی فولکس واگن برای المپیک تابستانی ریو شرکت داده می شود.

بازاریابی در المپیک ریو

منبع نوشته : https://www.wayin.com/blog/3-olympics-brand-marketing-campaigns-engagement/

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *