نقاط تماس محیطی ( Ambient touchpoints )

 

نقاط تماس محیطی (ambient touchpoints) یکی از نکاتی که در ارتباط با مشتریان و همچنین یکی از انواع تبلیغات مورد توجه قرار می گیرد و ambient touchpoints یا همان نقاط تماس محیطی است.

این سرویس عبارت است از نوعی سرویس تبلیغاتی داستان سرایی بازاریابی محتوای فعال می شود. مفهوم شامل ارتباط محیطی، سیر تکاملی آن، دسته بندی های اساسی، و اصول بازاریابی تجربی می شود. با استفاده از فضای شهری به عنوان ویژگی اصلی و هسته ای و ابزارهای مرسوم و غیر مرسوم موجود، بازاریابها می توانند رویکرد های مرتبط خود را برای ارتقا و پیشرفت تاثیر ارتباطات نقاط تماس محیطی با تمرکز بر تاثیری که هر کدام از ابزار بر ذهن تعامل برند با مشتریان می گذارد، گسترش دهد. بر اساس یک  بررسی از انواع ناهمگن ابزار ارتباطی خارجی (بیرون از خانه)، که تنوع و نوآوری آنها تا کنون موجب عدم درک روشن و شکست در بهره برداری از پتانسیل بازاریابی کامل آن شده است.  مدل کاری بازاریابی محیطی بازاریابی محیطی مدلی از بازاریابی است که با رویکردی با ارزش کم از بازاریابی در راهی با دشواری بیشتر اغاز می گردد. با این حال می توان با کمی خلاقیت این استراتژی بازاریابی را در دنیایی که مملو از پیام های مجهول است، برجسته و نمایان کرد. بازاریابی محیطی با بهره مندی و استفاده از موقعیت های گرافیکی، بهترین موقعیت برای قرار دادن بیلبوردها و تبلیغات را به طوری که با موفقیت مخصوصی روبرو شود، تخمین می زند.

QR code

پایگاه CIO.IR

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *