ویژگی های دروپال ۸

 

دروپال یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتواست. گفته می شود سایت های فیس بوک و یاهو اولین بار بر اساس زیرساختی که این سیستم مدیریت محتوا( CMS) فراهم می کند ایجاد شده اند.

نسخه بتای نسخه هشتم Drupal به تازگی عرضه شده است ٬ با هم به طور خلاصه به مرور ویژگی های این سیستم مدیریت محتوا می پردازیم.

دروپال ۸ همانند نسخه های قبلی خود متن باز است . در  این نسخه از دروپال تغییرات نوآورانه زیادی صورت گرفته است.

دروپال بیشتر چیز هایی را که مسئول محتوای آنلاین و تجربه دیجیتال سازمان شما  نیاز دارد را پشتیبانی می کند. تصمیم گیران کسب و کار٬ ادمین های وب سایت ها٬ بازاریاب های دیجیتال ٬ مدیران محتوا ٬ برنامه نویسان وب ٬ معماران فنی و حرفه ای های IT  می توانند از آن بهره مند شوند.

این سیستم بیش از ۲۰۰ ویژگی جدید دارد. اما مهمترین ویژگی های جدید این سیستم:

  • آسان تر شدن تولید محتوا:ایجاد کنندگان محتوا و بازاریابان  از سیستم ویرایشگر جدیدی بهره مند خواهند شد.
  • سازگاری با موبایل: تمام صفحات نسخه جدید دروپال Responsive  شده اند و بر روی صفحات موبایل ها و تبلت ها قابل استفاده اند.
  • پشتیبانی بهتر از زبان ها
  • سازگاری با سیستم های اتوماسیون و بازاریابی دیجیتال سازمان ها
دروپال ۸
دروپال ۸

 

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *