کاربرد های نظرسنجی توییتری Twitter Poll

 

توییتر یکی از رسانه های اجتماعی رایج  و ابزار های بازاریابی اینترنتی می باشد. برند ها٬ شخصیت های سیاسی   و اجتماعی ٬ افراد مشهور و سازمان ها از این طریق این رسانه به انتشار پیام خود یا ارزیابی جایگاه خود می پردازند.

شناخت وضعیت فعلی برند در میان مخاطبان می تواند به تیم بازاریابی اینترنتی سازمان کمک نماید تا برنامه ریزی بهتری داشته باشد و اقداماتی را متناسب با زمان انجام دهد. این کار می تواند از طریق دنبال کردن hashtag ها و داده کاوی در توییتر انجام شود.

و اکنون جمع کردن نظرات مشتریان در توییتر بسیار ساده تر شده است.

 

 

با انتشار ویژگی نظرسنجی جدیدش، حالا میتوانید به طور مستقیم در توییتر نظرسنجی ایجاد کنید. خب بیش از این شما را منتظر نمی گذارم و به اصل موضوع اشاره  می کنم.

چگونگی آغاز کار با نظرسنجی توییتر؟

نحوه کار آنها چگونه است؟

برای ارتقای بازاریابی  و کسب و کار خود چگونه میتوانید از آن استفاده کنید؟

در این بخش ورودی و خروجی پست های توییتر، نحوه برنامه ریزی آنها، و ۹راه منتخب برای شما برای استفاده از سرویس نظرسنجی را بررسی میکنیم.

اول: نظرسنجی های توییتر چیست؟

نظرسنجی های توییتر بحثی تازه نیستند. در اصل مردم مدت زیادی است که با استفاده از هشتگ ها یا ریتوییت و لایک کردن پست ها این کار را انجام میداده اند. نظرسنجی های توییتر بسیار موثرتری برای اجرای نظرسنجی به نظر می آیند.

هم اکنون کاربران توییتر میتوانند نظرسنجی خودشان را برای مخاطبان ایجاد کنند. نظرسنجی یک ویژگی اساسی است به این

به این معنی که نظر سنجی به طور مستقیم در توییتها تعبیه شده است.

اینجا چگونگی این ویژگی ها روی تلفن همراه نشان داده شده است:

نظرسنجی در توییتر

مدیر محصول توییتر، در این باره بیشتر توضیح داده است:

اگر میخواهید افکار عمومی درباره موضوعی را میخواهید، راهی بهتر از این نیست. برای سازندگان نظرسنجی ها، راه جدیدی برای برقراری ارتباط با مخاطبان توییتر و دانستن شیوه فکر آنها میباشد. برای شرکت کنندگان، این راهی آسان برای شنیده شدن صدای شماست.

 

اساس نظرسنجی توییتر

  • نظرسنجی های توییتر تنها به دو پاسخ محدود است.
  • طول عمر نظرسنجی ها ۲۴ساعت است و توییترها بر اساس مدتی که برای رای گیری گذشته و تعداد رای ها، بررسی میشوند.
  • رای شما بصورت عمومی پخش نمیشود.
  • هنگامیکه رای گیری نتیجه را مشخص کند، بصورت عمومی نمایش داده میشود.

 

 

 

ساختمان نظرسنجی

نظرسنجی های توییتر از چند مولفه اصلی ساخته شده اند: دو گزینه رای، تعداد رای های شمارش شده و زمان باقیمانده تا پایان نظرسنجی.

پیش از اینکه رای بدهید، نظرسنجی توییتر اینگونه است:

twitter web poll

هنگامیکه در رای گیری شرکت میکنید، نتایج بخشی که به آ رای داده اید، تعداد تمامی آرا و زمان باقیمانده را خواهید دید.

twitter 3

حریم خصوصی

بسیار جالب است که هیچ کس نمیتواند متوجه شود که دیگران به چه چیزی رای داده اند و به این معناست که برندها نمیتوانند کاربران توییتر را براساس رای هایی که میدهند، انتخاب کنند. دورو اولانوف توضیح میدهد:

مشارکت شما به هیچ کس نشان داده نخواهد شد و داده ها با هیچ شرکت یا برندی به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *