مورد کاوی بازاریابی محتوا در گروه IKEA

 
امروز یکی دیگر از مورد کاوی ها در زمینه بازاریابی محتوا   را  که در وب سایت موسسه بازاریابی محتوا منتشر شده است برای شما آماده کرده ام.
خلاصه
خلاصه ای ازIKEA در سوئد به سادگی نشان میدهد که:   فرآیند کار ان ها تهیه نسخه چاپی و آنلاین مجله که جذاب است، اما همچنین امیدها، ایده ها و آرمانهای افراد عادی که در سراسر دنیا مشتریان IKEA هستند را بر می انگزیاند. که می  توان ان را ٧٧۵ میلیون بازدید  در سال از فروشگاه آن مشاهده کرد..مجله دیجیتالی و چاپی Live به بیش از ۳۱  کشور با ۲۸ زبان مختلف ارسال می شود.
چالش
محتوای کانالهای چندگانه live از یک جدول زمانی چند لایه ایجاد شده است -سه ماه برای چاپ، ماهیانه برای نسخه دیجیتال، و روزانه برای شبکه های اجتماعی درحالیکه تقاضاهای گرافیکی و فصلی را دارد.
 با این آمیخته تقویم ، یک نیازمندی، را نباید فراموش کرد : پروسه را ساده و کارآ نگه دارید!
مسئولیت های تحریریه
تیم تحریریه، دید صحیحی نسبت به این ایده دارد -اینکه منزل خود را بهتر کنید، کمی به بهبود وضعیت زندگیتان کمک کند.
تیم ما به دنیا سفر کرده است و زندگی خانواده ها را دیده اند و داستان زندگی آنها را برای به اشتراک گذاری، ثبت کرده اند. ما از استانداردهای واحد هسته ای ٢.۴ استفاده کرده ایم.
همچنین ما از استراتژی رسانه اجتماعی استفاده کردیم. Facebook,twitter,pibtrest,instagram,و youtube باعث تعامل بیشتر مشتریان میشوند.
نتایج
زمان متوسط سکون آنلاین ۶.٢٣ دقیقه در هر بازدید سایت است. و با توجه به نظرستجی اخیر مشتریان، به این نتایج دست یافتیم:
٧۵٪‏ از خوانندگان علاقه مند به خرید از IKEA خرید میکنند.
٨٣٪‏ از خوانندگان سایت را به دوستانشان معرفی کرده اند.
بخش IPA در مجله مشتریان ٢٠٠٩، بسیار توصیه شد.
مجله مشتریان ٢٠١١ APA
مجله مشتریان PPA  ٢٠١٢
نگارش BSME در سال ٢٠١٢
CMA بهترین استفاده از عکاسی در سال٢٠١٢
برنده جایزه Lovie و Peoples Lovie در سال ٢٠١۴، وبسایت: بخش شیوه زندگی
ikea-header-2

درباره نویسنده

امیررضا اسدی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم.

نوشته‌های مرتبط

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *